SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Alhamdulilah kekal bahagia.....

Alhamdulilah...aku dan hubby kekal bahagia  hinga ari ni...genap 6 tahun kami layari bahtera bersama, sungguh aku rasa bertuah mengenali myhubby...

sayang...
terima kasih kerana menyayangi diri ini..
sentiasa bertolak ansur dlm perhubungan ini..
terima segala kekurangan diri ini...
love u bebeh....


sempena anibeseri ini, hubby ajak ke angsana semalam...
aku mcm biasalah mmg setuju sngt...
walaupun ari Jumaat baruje gi...
hubby nak bagi sesuatu....


hepi anibeseri...yang ke 6 tahun....
kl ada anak, dh nak naik sekolah pun....



smpai angsana dlm kul 12.30, saje gi awal...
takut lambat2 kang, sesak lak nak masuk angsana...
itupun jem gak...nasib baik dapat parking...
zass terus ke euro moda, hubby nak bagi tudung...
aku ok je, coz ada satu baju masih lom beli tudung lagi....


nilah pilahan aku, mcm selendang, aku jarang sangt pakai selendang..
saje nak cuba...



aku try pakai, mcm okje...
aku pakai ngan baju raya warna hijau...
sekali tgk dah mcm pokok pisang lak...
sebb hijau je dari atas smpi bawah...
nak publish skrang...dh x suprise lak...
raya nanti lah yer, aku publish....



lps dah pusing2 kat angsana...gi uo....
beli  t-shirt pagoda utk hubby...

tgk saiz, cuba, bayar....


after solat zohor, gerak ke jusco bukit indah lak...
nak cari kasut...tp pikir gaji lom masuk lagi...tunggulah dulu...
memandangkan hubby dah bagi hadiah utk aku...
naklah aku balas balikkan...
belilah wallet, dah nazak sangt aku tgk laki aku punya wallet..



hubby berkenan yang ni...
aku onje...belikan...harga pun masih berkemampuan...hehehe..




2 comments:

eyza said...

Hepi Anniversari... semoga kekal bahagia selalu...

erienz said...

tq dear...