SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Majlis pertunangan SIL

Majlis berlangsung semalam...buat n3 ni dulu, sbb fresh lagikan...n3 raya bnyk, tp ikut mood nk buat...hehehe...

 adik myhubby yang bongsu..Jaja...
ni lastlah kenduri kawin...lps ni cucu2 lak...

 jaja with Along...

 nak jugak bergambarkan...wajib....


 hantaran dari pihak perempuan...hasil tangan MIL & SIL...
aku mmg langsng x pandai yer...tangan non seni...


 aku x pastilah kul bape diorang smpai...
tp sempatlah aku solat zohor...
maybe kul 2 kot...ikat 2 tahun hidup...


 ramai gak yang hadir...alhamdulilah...


 jaja dan tunangannye...faizal...

 eh pengantin lama pun ada...tetap maintain cun yer...
hahaha...


 menu majlis adalah nasi minyak....suh orang masak..
mmg sedap lauk pauk..cuma nasi lembik sikit...


 muka ada iras...oklah tu...jodoh kuat ni...


 saje tunjuk gambar ni, nmpak wat kejekan...
hahaha padahal angkat hantaranje...


bakal mak mentua jaja...sarung cincin kat kamera jaja...
aku jadik camerawomn utk kamera jaja...
kamera aku kat hubby....

4 comments:

Dilla Ady said...

cak!

salam lebaran erin!

lame tak tinggal jejak kt sini..

meriah majlis kawen da mcm kawen da..tahniah tuk bakal pengantin ye..

wantie said...

nampak. seiras lak ngan SIL you tu.

ingatkan adik kamu,tapi adik husband ek.


follow kamu

erienz said...

Dilla Ady: selamat hari raya dilla...lama x dgr perkembangan...nnti erin jengah dilla yer...

erienz said...

wantie: ye ker seiras, my sister pun ckp muka kami seiras...hehehe....nnti kite jengah awak yer...tq dear...