SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Saya online dari umah...

Ha jangan x caya, dari semlam aku dh balik umah sendiri ok...orang lain semua sibuk kat kampung...aku kat umahje...sedih....tp x pe, ptg nnti kami akan balik ke kota tinggi...pagi nni aku nak basuh kain yang dh satu bakul tu...lps tu tunggu kl keluarga mentua nak ajak gi beraya ke mana2...

semalam after solat isyak kami balik KOta Tinggi, hantar mak dan adik, tu yang sekali beraya kat sana...lps solat raya baru balik kg. Melayu umah FIL...meriah sikit rasanye....kl x, tiap2 pagi raya aku kat umah sendiri...lps solat baru gerak ke umah FIL...


 kami yang masih ber2...ni tahun yang ke-7 kami masih ber2...
doakan taun dpn dah ber 3 yer...
tema baju kali ni, warna hijau...cantik x?



 sesi bagi duit raya, b4 tu ada sesi mohon maaf...
hubby duk sebelah je...kl family belah hubby...
hubbylah yg bagi duit raya...belah aku, akulah kan...
cpt beratur...sblum k.long balik ni...


 aboi yg comel...geram aku tgk...


 dh besar cousin aku ni....dah tingkatan 4....
dapat duit raya jgn nak bl topupje yer...


mohon keampunan dari mak...
tahan air mata jagn bagi keluar...
bnyk buat salahkan....


 yang lain berbaris...dimulakan dgn cucu2...


 lps tu anak2...

 x lupa jugak bangteh yang  hensem, dan membesar bagaikan juara..


 bangteh yang boring, sbb tahun ni ayah x beraya bersama ngan kami...
ayah nak beraya ngan mak sendiri @ atok mok aku kat palong 8....
rasa mcm lain, sll ayah ada, ni x de mcm kurangje....
tu bangteh mcm x seronkje...


 umah atok, dah sama tema ngan warna baju aku lak...


 balik kg.melayu, x de gambar familylah...
x bestnye...x pelah, nnti SIL bertunang leh snap gambar keluarga...
smpai sana kul 10.30pg, ada kak ngah & family, x sempt jumpa along,
sbb dh gerak gi beraya...

after zohor gerak ke Bukit Batu, lawat abg abah....
lps tu ingt nak gi umah sedara mak kat kg.pasir...
tp orangnye x de, balik kampung....


malam, mak abah dan jaja datang umah...
lps tu braya kat umah along....

itujelah sepanjang 1 hari beraya....



3 comments:

Ina Haireina said...

insyaallah.. tahun depan raya ber3 pula ye.. amin...

selamat hari raya.. :)

erienz said...

Amin....tq yunk...

Unknown said...

Ala comelnya...

Baju Kurung Online