SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Kemas o kemas

lain kali aku nak kemas umah b4 ramadan....penat seh...dah lah bnyk barang2 kat stor....salah satunya yang berat dalam kotak nilah hubby punya kegemaran dulu...n3 seblmnya aku ada cite kemas umah ni...nilah komik yang hubby simpan dari tahun 2004...yang aku prasanlah...x taulah kl lagi lama komik tu...

 tu dia, bnyk ni, kalah novel2 aku ada...
simpan elok2 dalam kotak....


besepah dah umah aku ni...
now tingal nak kemas kipas, psang lampu dan karpet...
tgklah minggu ni aku dan hubby buat.....



p/s: N3 AP

2 comments:

eMMe said...

rajin nye kemas, ni mesti lame tak mengemas kan.. huhuu.. kalo byk barang dlm stor tu mmg kene kemas la, takot ada anak2 ke... makhluk perosak la... stor kat umah saya tu pun kene check gak sebenarnye, coz, jiran kiri n kanan, stor dia diserang anai2..risau gk ni, tak tau bile nak mula operasi, bile keadaan saya begini..harap kat suami la buat tu semua, huhuhuhu....

erienz said...

haah lah emme...setiap raya ada je barang buang...tp x surut2 gak barang...umah kecik, x de bilik nk simpan barang pun...ni pun susun kat bilik dapurlak...

eh anai2 bahaya tu...kena cegah tu emme...suh encik suami lah buat..emme dh sarat x leh lah buat, nnti apa2 terjadi susahkan...