SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Yes! Dah cuti...dah pasang lom?

Koorang masih kat opis ke?
Aku dah cuti, syarikat bagi CRB...
aku okje...leh kemas2 baju nak bawak balik kg...
sok family aku nk berbuka pose kat umah..
seronak sngt, bukan senang diorang nak datang umah aku...

ni nak tanya, raya2 gak, x lama lagi nak merdeka?
apa tema kemerdekaan tahun ni?

kali ni agak lewat pasang bendera..
jenuh gak cari bendera kat maslee perumahan umah aku..
tp x de gak, last2 beli kat badan cemerlang angsana...
kawasan umah aku, kl pasang bendera malaysia...
dapat roti percuma, terkejutzz cek...
balik dari kg tgk roti gardenia kat rak kasut...


 pasang masa hari ahad lps kemas umah...


 cuaca panas gak...berpeluh2 cek dan hubby pasang...


kibarlah kibarlah...angin x delah...




No comments: