SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

PuKuL

Hehehe...bukan aku gi pukul orang atau aku kena pukul ke.. hari cuti adalah sekali aku temankan myhubby gi driving range...training pukul bola golf...so pagi tu aku dan myhubby gi sarapan dulu kat restoran taman daya, ingtkan nak makan roti canai...sbb kat situ adalah salah satu roti canai feveret aku dan myhubby...

sekali datang, orang yang tukang tebar tu dan lain...masih budak lagi...masa aku sampai mmg penuh lah meje..betul2 tinggal 2 meja je...rupanye2 smua nak makan roti canai...tp punyalah lambat...kelepek2, lemauje aku tgk...kiri kanan x dapat lagi...tanya myhubby nak makan yag lain x...nasib baik nak....so ambik megi goreng...aku x mknlah...truz x de nafsu nak makan sbb lama sgt menunggu...

gambar wajib tuan blog mesti ada...tema hari ni merah...



wah chayok...bawak semua...100 biji bola...
dan dlm beg smua kayu golf di bawak...
maklumlah laki aku dah lama x pukul bola kat padang....



aku pulak mcm biasalah...novel yang berbulan2 x habis baca...
ntah bila nk tamat baca...




b4 pukul kenalah senaman ringan....
myhubby training golf ni sbb hari ni adalah tounmet golf di Kulai...
kalau x de game...x delah myhubby gi....




ok sayng...mula2 aku tgk sampai bolah yg ke 5 kot....
lps tu aku bukak buku....baca novel lagi bagus....



tongek bontot main golf nikan....
kalau aku yg main...ramai lak tgk bontot aku...
hehehe....





5 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

caiyok2!!!

CuTeMiUt78 said...

wah... kemain semangat gitu ya.. eemm buat latihan kat area mana ni

Dilla Ady said...

pandai main golf rupenye hubby...huhuhu

hubby dilla agaknye langsung tak pandai main golf nih..

Sitie BUm BUm said...

Nape tak main golf skali??? anyway...anda sangat cantik!!! =)

Redbloodsnow said...

eee lawa nya awakkkkkkkk. suka sgt tgk 1st pic tu taw. sgt lawa! comel je