SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

FaMiLy DaY KPYPJ

Tarikh : 26 Februari 2011
Tempat : Starhill Golf & Country Club, Kempas




Assalammualaikum...
ingtkan semalam dah nak buat entry...
tp keadaan internt yg amat slow...
truz menjunam utk berblogging...
tutup laptop...tgk tv cite incredible di chanel Singapor...



Tempat ni dekat ngan umah aku...
dalam 10 minit dah sampai....
myhubby dah teruja tgk padang golf...
tp tempat ni mmg utk orang2 elit...
sbb aku parking, semua kete Singapore...
nk rasa jadik orang kaya, parking gak 
dkt kete mewah orang Singapore...hehehe...
walaupun parking telah disediakan di padang rumput....





Teruja x tgk? apatah lagi budak2...
semua x sabar nk masuk dalam air....
mmg syok rasanye...kl aku pun dpt berendam dalam air...
nk berenang mmg aku x pandailah....
tp apakan daya baju x bawak...huhuhu....
x pelah lain kali leh gi....
masuk untuk orang dewasa RM10 dan RM5 utk hari biasa...
kl hari minggu faham2 jelah mst mahal..

masa ni aku kat atas...maklumlah sebagai AJK Sambutankan...
haruslah menyengih menyambut.....



aku ngan KEtua Biro Wanita....
nasib baik ada kak sen...
aku pun x tau sapa yg bertugas ngan aku....
x kanlah aku sensorang kat situ....
mmg sorilah aku nk buat....


nasib baiklah husben aku suh balik dulu...
kl x mst boring tunggu aku...
dah lah aku x de anak...
yang ada anak mestlah dah layan family memasingkan...



pasukan sorak....hahaha...
mcm aku  lak ketua...
ni lom salin baju lagi...







2 comments:

Panglima Muda said...

semalam tentu aeronok , hari ini bagaimana pula

Ilhamny.com said...

wah best nyerrr...rindu ngan ypj..