SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Gong Xi Fa Cai....& SeLaMaT BeRCuTi

Assalammualaikum....

Selamat bercuti kawan-kawan.... balik kampung ingt!!!!! berhati-hati dijalanraya....ingtlh orang yang tersayang yer....

untuk kaum cina....Gong Xi Fa Cai....Selamat Tahun Baru Cina...khas utuk aku ucapkan kat antie foo yang keje kat opis ni....tp yg bagz nya...dia x cuti pun...org suh cuti dia x nak cuti...kalau kite esk nk raya hari ni bertungkus lumus masak....dia x sibuk2 masak pun...mmg pelik tul aku tgk antie ni.....masih ada kat opis lagi....suka hatilah antie....mungkin skrang raya pun dah x macm dulu kot...makan besar pun kat luar....


antie yang x pakai tudung tu yer....
nama Foo Ah Tee



rakan2  yang lain, dah x ingtlh nama diorang...tu semua kawan2 masa belajar kat Assunta Kolej....mmg ramai cina...kejutan budaya aku masuk kolej jururawat semua cina....yang aku ingt rakan sebilik Oi Siew Kin...skrang jururawat kat Riyardh....oh mmg bagus betul budak ni...masa aku sebilik, mak ai cara dia belajr mmg x leh ikut....pagi x tido...tido lps subuh kejap b4 mask  utk  exam...selutelah......aku mmg x leh ikut...jap je aku dah tido ngan budak melayu lagi sorang....hahaha....yg baguz 2 2 dah keluar dari kolej ni....



2 comments:

zh-ena said...

cuti lama nie pg maner2 ker

azzey said...

Slmt bercuti juga utk erienz....dpt byk ang pow ke?