SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Buat Kat Umah je...


Ni adalah gara2 aku x sihat hari Jumaat lps....
balik dari angsana truz aku demam....
kat angsana dah seram sejuk....
jadik keje yg tertangguh terpaksalah bwak balik umah...


mcm biasalah...kl taun2 lps aku membungkus coklat appola...
skrang ni kena mmbungkus cawan...bg kat pesrta kursus...
dah mcm kenduri kawin lak yer...
cendermata sebg kenangan....
agaknye kl cawan dah hsb kat kedai angsana tu...
aku nk bg apa lak yer....




tu dia buat keje sambil tgk tv...
aku buat keje ni masa hari Sabtu lps....
aku bukan nk ulit anak pun kan...
blhlah sesekali bawak keje kat opis balik umah....



dh siap dibungkus...masuk dalam paper bag...
sllnye setiap kursus ada 5 kumpulan...
kali ni Kursus Bina Semangt 60 orang peserta....


aku bungkus cawan tu pakai plstik beg je...




settle...

7 comments:

eMMe said...

rajin erienz nih....mesti suke dowang dpt cenderahati ini, cantik la cawan2 tu....ade lebih tak? me nakkkk, heeee~

~Siti Hajar~ said...

rajinnyer erien membungkus, tp syok jgk blh melembutkan tangan...haha...merepek ajo sy nih...

erienz said...

emme: nakke? blh aje...tp kena datang jb...hehehe...

erienz said...

siti hajar: dah tanggungjwb, tu kena buat gak, maklumlah kat bahagian ni x de pempuan, tu kene tolong gak...

ratusiput said...

ni mesti bli kat romantika ni :)

erienz said...

ratu siput: yeh betul...kl hbs kat romantika tu, kitelah yag beli..hehehe..

Dilla Ady said...

sori rin lame tak jenguk sini..

ape nk wat kan..kalu da keje..nk jugak kena settlekan, kot tak sape lagi nk wat kan?

beznye gi kursus dapat goodie bag camni..