SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Kenduri...



aku rasa bulan 5 ni penuh jadual tiap2 minggu...
balik kg, ke kuala lumpur, kenduri dan xplrace....
penuh jadual...baguz2...x lah terasa lama sblum nk gaji...
hehehe...



kenduri ni 2 minggu lps hari Ahad (15hb/5)
kat Saling, Kulai, Johor...
tp baru skrang nk post...maklumlah...
mcm perkara terjadi...ngan x sihatnye...
masalah keje lagi...
bulan 5 ni, 2x gi klinik...kerna demam.....





bila dah x sihat...makan apa pun x terasa...
ni myhubby punya lauk pauk...
aku x de kuah...keringje....
maklumlah batuk dan sakit tekak...



ramai yg hadir kenduri umah pakcik aku ni...
kiranye yg kawin ni sepupu aku lah...
anak sulung beliau...tp aku x kenal sngt...
maybe jarak umur jauh kot....hahaha....alasan....


bangteh yg hensem....dan gelap...



mak aku dah bawak berkat....
meriah berkatnye...mcm2 lauk ado...


kami x lama kat sini....sbb mmg datang waktu kmuncak...
my family pun nk balik N9 sbb kat Melaka pun ada kenduri...
aku x dapatlah gi, sbb baru je balik dari Kuala Lumpur...



5 comments:

NM02 said...

ai suker pergi kenduri tapi tak minat ngan lauk kenduri... entah la kenapa...

Dilla Ady said...

sebelah umah dila ni pun tgh kenduri..anak die kawen..letih btul rase..haishhh..

~Siti Hajar~ said...

hr ni dah start cuti sekolah kat kedah ni, mula la nak mengatur langkah ke rumah kenduri yg mana 1, jenuh susun kad jemputan dah ni

Tp esok kami nk g bercuti dulu, cuti2 m'sia smperna cuti sekolah, pastu br nk berkenduri sakan...hehe

azzey said...

seronok g sana sini kan...:)

mummysyafie said...

cuti sekolah mmg jemputan kenduri penuh kan. kadang² sehari sampai 2-4 buah rumah nak pegi