SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Teringin Makan Nasi Lemak


Assalammualaikum...seminggu lebih aku x update...
maklmlah sejak aku balik dari kg...demam dn batuk....
sampai skrang batuk x baik2....


walaupn x berapa sihat, tp tekak masih on lagi....hehehe
 teringin nk makan nasi lemak...kat marrybrown...
ajak myhubby gi kipmart Tampoi....


 minum lak air gas....wah mmg x baik aku punya batuk...
ambik air sembahyang tadi batuk mengongkol2...
sakit tekak aku....



 my dear hubby....



 aku yng mentalnye x berapa nk betul sejak akhir2 ni...
tu blog x berupdate....jiwa kacau....
nntilah aku cite...kl betul konfom terjadik....


 nasi lemak utk me...tp spoi tul adake bagi sudu plstk...
terbantut aku nk makan....last2 x hbs pun nasi tu...
aku mkn separuh je...ayam aku hbskan....


myhubby oder nasi ayam....
oklah makan ngan isi ayam kan, tp kene berhati2 gak...
takut patah sudu tu...rasa nk aje aku sound marrybrwn ni...



1 comment:

eMMe said...

dulu me batuk sebulan, baru baik....Erienz dah sihat ke? lame tak update, miss u....