SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

DeMaM LaGi

Assalammualaikum...
salam Sabtu...hari ni dah rasa ok...
semlam dah gi klinik....doc bg ubat ug lbh power...
idoklah seram sejuk sept smlm....


 ubat batuk, demam, antibiotik dan sakit tekak....

walaupun demam....aku ajak myhubby tgk wayang...
nk sngt tgk cite pirates of the carribean....
rasa mcm dah ok sikit, batuk dh kurang...
 dan paling penting x pening...
kalau pening, sia2 je gi...
pernah sekali....tgk time pening...
x smpai suku jalan cite, aku ajak myhubby keluar...
sbb mmg rasa pening dan nk muntah.....
nasib baik zaman bercinta,
agaknya kl skrang claim ngan aku agaknye tiket wayang...
hehehe....



chek in 11.40 chek out 2.00 ptg...
haruslah rasa lapo....pg td makan tart telur je....
yang aku beli kat kipmart hari kamis....baru hari ni nk makan....
myhubby aku masakan lempeng...cicah ngan sambal...
aku skrang allergik makan sambal...
asal makan perut memulas2...tp x nak buang...
tu yg seksa...berapa kali masuk tandas...
tp x nak buat....
myhubby oklak makan sambal yg aku masak....

 gi danga city mall...ingt nk tgk pameran pengantin...
tp bridal cina je...x jadiklah....
truz ajak myhubby makan kat kopitiam....
dah pert kosong...b4 solat aku membuang....
agaknye daulat aku makan coklat kit kat seludup...
kat dalam panggung wayang....
...hehehe....

 asam boi wajib....oren aku ambik satu set ayam penyek...
myhubby mkan nasi goreng black papper...


 see..muka mcm orang demam  x...
x kan...sbb baru lps solat....
baru kena airkan...nmpk segar...
dah touch up ngan bedak....


 nasi ayam penyek....sedap gak...cuma sambalnye sikit...
nasib baik aku pnya tekak x berapa nk sihat...
jadik sikit x jadik masalah....
ayam pun lembutje....



No comments: