SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

SeLaMaT BerTUNANG Ain

Assalammualaikum... salam Ahad...hari ni xtiviti mcm biasalah, pagi tadi sarapan buatkan jemput2...tghari ada jemputan ke umah ain...x yah masak hari ni....hehehe...apa2 pun ucapan tahniah buat ain, insyaallah bulan awal 12 taun ni adalah majlis pernikahan beliau...ain ni adalah pelajar praktikal ditempat keje aku, dan satu2 nye pelajar praktikal yg sentiasa berhubung ngan aku, maklumlah ain ni adik beradik dia sorangje pempuan, jadik x de kakak, akulah jadik kakak dia....smpai skrang masih berhubung....

 hantaran dari pihak lelaki kepada nurain...ada duit...
rupanye simbol brapa pihak lelaki bg jumlah duit hantaran...
aku ckp ngan diorang asal aku x de dulu...
dalam kete baru teringt,aku mana ada tunang...
datang risek teruz ikatje...hehehe....



 nyumnyumnyum coklat dan kek lapis...
sodap tu...

 baju nikah...

 nasib baik ada umu, x delah segan...

 kamu sangt cantik ain...simple je....
berseri2....badan pun dah berisi sikit...
kl x dulu mcm tiang letrik....

 cincin pertunangan...mas putih tu...
minah ni x suka pakai gold...
aku ngan umu dah brainwsh....suh lps ni mintak emas yer...
rugi2 ko x mintak mas tau...


pasangan bahagia...umu dan apai....
ni kawin taun lps...x dpat gi pun majlis diorang sbb konvo....


2 comments:

eMMe said...

cantik la Ain......selamat bertunang ye ain.....semoga sampai ke jinjang pelamin....

eLYies said...

berseri-seri ain kawan adik tu....comey sangat...

hai dik..salam perkenalan