SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

M00D YanG LeMau

Assalammualaikum..selamat pagi smua..mood skrang sngt lemau...malas giler sejak dapat tau nak pindah ni, tp pertukaran aku masih dalam proses..eh nk  kata dalam proses dah proses, dah dapat surat pun...tp trdapat kengkangan yang x boleh aku bergerak dahulu....aku tgh tunggu staf yg tukar ngan aku tu datang....ikutkan hari isnin ni...tp x leh gerak jugak...coz semalam Hj suh aku tangguh perpindahan utk settlekan beberapa urusan sehingga 1 Julai, aku takut kang Hj. ni x bg aku pindah truz...oh tidak...aku kene berundur gak....x leh stay kat sini lagi...


Aku dah leh terima perpndahan aku dari HQ, sejak awal aku keje, aku lom pernah keje di Kolej, maybe ni peluang aku kot bekerja di kolej dan merasai suasana kerja kat sana, perasaan aku mmg rasa sedih sngt, semua x caya aku akan pindah gak...kawan2 sedih biler dapat tau aku kena transfr...sabarkan aku...redakan aku...dan AKU MMG REDA.....aku terima seadanye kptusan..


Tp skrang kenpa bos x bagi aku gi ni...oh tensionnye....tolonglah bos...cpt2 pindahkan saya...saya mmg dah x de ati nak buat keje ni...nnti bertambah dosa x buat keje..dapt gaji x halal lak...huhuhu...

Ok lah, ada keje urgent ni...nak x nk kena buat gak...nnti aku ada mood, aku buat entry lagi...Adios


12 comments:

eMMe said...

Salamz n Morningz Erienz, maybe ur place takleh biar kosong, tanpa pengganti, kene ade pengganti dulu baru okey...n bos pun tak risau kalo ada sesiapa kat tempat u nnt.... jgn lemau2 dear, cheer up plz...yeahhh!!!

♥Mrs.Eady♥ said...

hurm..selamat berjaya di tempat baru..

erienz said...

eMMe: rin rsa pelik, hari tu cakap bos nk tukarkan rin, lps tu pagi td bos nk tangguhkan pemindahan rin, dah ada pengganti pun...camna tu..tension mcm ni...huhuhu..

erienz said...

Mrs.Eady: thaks dear...moga tempat lbh baik dari skrang...:) tp x taulah bila blh trnfr...

~Siti Hajar~ said...

Rileks & jgn lemau2, bos masih perlukan erinz tu...hehe

NM02 said...

jgn tension2 ok...

chichi said...

harap happy la ditukarkan ke tempat baru..heheheh

Dilla Ady said...

dilla doakan yg terbaik tuk erin ye!

erienz said...

Siti Hajar: Nmpaknye mcm tulh, cara mcm x nak lpskan rin...huhuhu...siap merayu2 mintak tukar, x leh gak...

erienz said...

NMO2: thanks dear, tgh ikhlaskan diri...

erienz said...

chichi:harap begitulah, lbh baik dari skrang...

erienz said...

Dilla Ady: Thanks dear..doakan yg terbaik utk rin...