SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Majlis Langsungnya....

memandangkan aku tido kat umah sendiri...
makayah aku pun datng memeriahkan majlis...
so aku gi agak lewat...hubby aku dh suh gi dulu...
aku smpai umah mentua dh kul 11.50 pg...
 
 
 
menu catering...bariani...
ok jelah....
 
 
 
suasana waktu pagi....



 
anak buah...koe yg montel...qayum yang tinggi...
dan cetet...
 

 
mak aku dan mil yang kusayang...


 
aku with hubby....

 
 comei lak aku tgk diorang ni pakai baju pink...
cuma anak buah aku yg sorang ni...
yg pakai baju biru, ikmal...bajunya besar...
tu x nak pakai...knp x ckp...
leh cikerin cari baju yang kecik sikit...
 
 
 smua duk kat dpn sebagi penyambut tetamu...
teman cikerin dan pakusuk...
 
sempat lagi bergurau senda...
 



meja beradab...
 


pengantin nak berarak...b4 tu hujan lebat yer...
aku dan hubby yang jadk tukang menjemput...
 


aku ni orang n9...walaupun lahir di kota tinggi, Johor...
tp dah biasa adat negeri n9...manalah aku tau...
pengantin perempuan kene tunggu kat dalam...
pengantin lelaki kene tol dulu...
nasiblah ko faizal...


aksi suap menyuap...
trend di meje beradab...hehehe...



u suap I...I suap U ye saying...
memandai je aku ni...
 


aksi anak2 buah....comei...
 
 

 angah dan suami
 
 

along dn suami
 
 


aku dan hubby tercinta...
 
over nak letak gmbar kite lagi...hehee...
 


 
 pengantin yang cun...tahniah sekali lagi jaja dan faizal...
baju tu cantik x...sewa khas dari butik 'kawan adik aku...
 
 

 ni gambar gedik cik erin dan anak buah...
sibuk memotong kek...kang x abis kek tu x bagi diorang makan...
 
 

 ni mana satu pengantin ni...sama je warna...
mak dan abah...selesai tanggungjawab...


 
hubby dan anak buah...aku non ado...
masa ni masih dirumah lagi...
menci tau...


ni x cukup korum...2 orng lagi x smpai...
mcm cik erin gak...mamat dan ikmal...
 
 
 
ok selesai sudah majlis kahwin...hari ahad 25hb belah lelaki lak di seremban...


4 comments:

attyfir said...

sweet semuanya berpink.

erienz said...

tulah kak atty..diorang ni terpaksa pakai pink...

eMMe said...

oh adik ipar kawen ek... yg gurl tu adik hubby ek?

pink terang... dari jauh dah nampak dah..silau mato, hehehe...

erienz said...

yup...adik bongsu hubby...
mmg dari jauh dh nmpk diorang ni...
nasib baik baju kiteorang warna x terang...