SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

RaYa PerTaMa (8 Ogos 2013/ 1 Syawal 1434H)

Alhamdulilah...berakhirnya pose sebulan, rasa sayu sngt...taun dpn dpt jumpa ke idak...dan taun ni agak terkilan sbb ada benda yg aku x buat...menyesal rasanya...huhuhu...
 
pagi2 aku dh panaskan lauk pauk semalam...sarapan dan solat hari raya...sampai2 terus je solat, terlambat....fisrt time solat raya di kampong...ramai dan seronak rasanye...tp aku x jumpa kenkawan pun maybe smpai pun dh lambt...x terserempak....
 
balik umah...xtiviti mcm biasa...makan lagi...hehehe...

 
tema taun ni biru...tp....agak x seronk...
ayah x berapa sihat, so ayah dan adk lelaki aku x pakai baju melayu pun...
gambar raya pertama kami sekeluarga pun x de ....
sedih....
 


adk aku, tahun ni raya di rumah mentua...
ni dtg sbb antar lauk...
jap lagi dia dan family mentua gerak balik JB...
bestlah dapat jenjalan raya...
 
 
 
raya pertama x de ke mana2 pun...
sbb ramai betul orang dtg...
x sangka, ingtkan x de orang pun yang dtng...
yelah first time raya jelai...
rupenye  smpi ke malam orang dtg beraya....
 
 
 


1 comment:

eMMe said...

Salam Erienz, maaf sgt2!
still tak dpt jugak jumpe Erienz...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin yea Erienz..