SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Salam Aidilfitri

Assalammualaikum...aku masih bekerja lagi...huhuhu...x sampai 10 orang yg keje ni...tp x pe jap lagi, mesti memasing ada misi....hehehe...sori yer bos, setahun sekalije...my bos pun dh cuti...so skrang dh rasa nk tertido, boring oi...tu yg tetiba rasa jari jemari aku ni nak menaip....tp cite ntah pape...x kisahlah kan...bukan aku blogger popular pun...dh naik sesawang aku punye blog ni, sbab bnyk x update dari update....
 
lupa aku nak annoucmt kat sini, my father masuk hospital sejak hari sabtu, sebab jngkitn kuman kat kaki....gara2 asyik menggaru dengan syiok...smpai melepuh, demam x kebah2...aku pun x jenguk lagi...td call, rasanye ari ni ayah dh blh balik...arap2 ayah cept sembuh...
 
kesempatan ini aku menyusun sepuluh jari memohon kemaafan sekiranya tulisan aku yang x seberapa ni ada yang membuat koorang rasa menyamphke, apa2 je yang blh  mengecilkan hati kalian....Selamat menyambut hari raya Aidilfiti...jemputlah datng umah yer...
 
 

1 comment:

Ann Ishak said...

selamat hari raya, maaf zahir batin