SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Raya Ke-2 dan Ke-3

Assalammualaikum...cite raya lagi...x abis2 kan...
 
hari ke-2 raya, merelaxkan diri...walaupun x de orang dtg, aku tetap memakai baju kurung...last2 mcm boringje...x de orang nk ziarah...truz ajak hubby gi gemas...sbb dh janji ngan bteh nak buat spgeti...nasib baik pasaraya cili padi kat gemas bukak...barang pun smua ado...cuma cheese je non ado..x kisahlah...blh je makan...
 
malam lak, ingtkan x de orang dtang raya...rupanya kawan mak dtg...alhamdulilah nasib baik ada spgeti...leh lah bagi rasa...padahal cucu dan anak acik tu je yang makan...orang2 lama mana suka makan spegti...hehehe...
 
raya ke-3 aku balik kampong di muar, kg telok rimba...sbb ada majlis penyerahan sumbangan van jenazah utk orang kmpung...alhamdulilah rezeki orang kg situ...
 
 aku cilok kat fb cousin aku...
x mintak izinlak tu...
mintak maaf ye dik...
 
 
 
manfaat harta arwah atok aku...
ni adalah atok belah ayah...
 
 
 

lps majlis, makan2...gi jenjalan kat pasar raya apa ntah...
lupa lak nama...yang banyk jual baju2 yg dh siap...
 
sempat gak makan kfc, sbb bteh badmod x nak makan
masa majlis tadi...mintak kfc sbgi ganti...
amboi bteh ni...mcm2 peel...
 




 
eh ada pun tuan blog dan suami tercinta....
 
 
 adik beradik ku...sama saiz je kan....
 

 asal laki aku nmpak kurus ni...mesti tahan nafas ni...
aku pakai warna ni nmpak mengembang lak...huhuhu...
 
 
 cukup kami b5...nilah adik beradik aku...
semua dah besar panjang...walaupn umur ada yg kecik lagi...
 
eh mak pun ado...tp ayah x ikut time ni...
gi ambik orang kat Melaka...tunggu x balik2 lagi...
 
oklah ni cite raya ke 2 dan 3...nnti smbung cite raya ke-4
 
 

No comments: