SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Balik JB bersama Family

Mmg seronok bila aku balik JB...famili pun follw...ni pun sbb nak hantar adik aku balik Kolej...kalau x susahlah nak nak datang JB...lps tu datang Jb ngan kete baru...tu blh singgah umah aku...cuba bawak kete lama ayah aku sejak aku darjah 3 sampai skrang ada lagi...cuba kira dah berapa taun? umur aku pun dah 28 taun...dah tua dah...huhuhu....kl x..tentu trus balik Kota Tinggi..takt kete buat hal mcm taun lps...x blh start...adoi hai...maklumlah dah berusia sngt....kl aku bnyk duit dah lama aku belikan kete baru utk ayah aku...so layanzzz gambar....


bangteh sibuk bawak beg kakak dia...


aku, taza dan Nadia

gambar wajib bersama myhub...


sempat lagi bergambar kat papan tanda kat umah mak aku
bukan semua umah ada yer...ni buat kat umah famili aku...
sbb mak aku Ketua Blog...kalau mak aku dah x jadik ketua blog
kena robohkan ke....ha3...








mesti nak peace....tgk bangteh dan myhub memasing muncit....
ayik makan je..bangteh lak sejak bersunat trus selera makan 
melampau...adake tgh makan nasi masih lapar lagi...
suh adik aku yg no.2 tu beli burger...
x burger nasi goreng, x pun mee hong kong...


dah nak bertolak ni....dalam kul 2.15ptg  hari Isnin 5/7



ni adik aku yg bongsu sll mengalah ngan bangteh...


sibuk betul...budak 2 ni naik kete aku...
kalau naik pesona x muat lah....



No comments: