SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Kete Baru Adik...


Assalammualaikum...
rasanye ada entry lps pasal kete yang adik aku nak beli...
rasanye dekat 2 bulan baru kete dapat keluar...
slps bermacam masalah yang telah dapat settlekan...
maklumlah adik aku ni bukan nye keje ngan kerajaan...
keje sendiri je...tu yg susah nak buat pinjaman...



Bangteh yang sentiasa menjadi penumpang tetap...
x bawak blh mengamuk....
warna pilihan sebenarnye bronze/coklat...
tp terpaksa tnggu lagi sebulan...sbb ramai sngt yang oder...
last2 pilih warna silver lah...evergren kan...



bangteh dan ijan yang suka bergambar...
x lupa peace wajib ada...ha3...


lps tu aku pun dapat naik kete baru...gi gemas...
saje jenjalan....adik dan MEM besar (emak) duk depan...
aku, myhub dan bangteh duk belakang...
adik aku ofer abg iparnye bawak...
x pelah nak jadik penumpang lak...


bergedik ngan myhub....sll jadik pemandu...
seronk lak kalau berdua duk belakang..ha3..
lps tu myhub mcm gayat...
semua tempat mcm x pernah tgk...
ada ke kedai yang bertaun wujud baru perasan...adoi ai...
nmpk sngt fokus kat pemanduan...


bangteh sepatut nye sekolah hari isnin,
x gi sekolah...dia mmg... kalu aku balik je...
cuti hari berkerja...x sekolahlh...
mcm2 elah dia buat...


Aku: Bang teh sekolah
Bangteh: sekolah tutup
Aku: Ustaz tunggu kat depan
Bangteh: Us. x de
Aku: Sekolah bangteh
Bangteh: Sekolah x de...
Aku: Bangun Bangteh
Bangteh: x nak...

lps tu aku dan adik aku suka dengki....
siaplah aku kena penampar dan sepak....
giler ganas adik aku ni...
walau pun adik beradik semua pempuan...
nasib baik bangteh x lembut....ha2..
adik aku ni autism...

No comments: