SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Sepanjang Majlis Perpisahan

Hari ni cuaca hujan dengan lebat...
sekarang pun kepala aku dah senyonying...
aku ni x leh kene hujan..walau pun hujan yg  hempap
kepala aku ni hanyalah hujan renyai2...
senang citer x pakai payung pun ko x basah...he3

tulah aku ni sedikit manja....
x leh sakit sikit mulalah...mengada2 x tahan sakit...
cpat je aku telan dadah yg merbahaya tu activ fast...
wah..lega sikit....

Mengaji x delah hari ni.. diganti dengan majlis perpisah CEO
Dr. Sa'ari bin Md. Nooh...tp adalah tzkirah sikit sebelum majlis
penyerahan tugas kepada CEO baru iaitu En. Abdul 'Alim bin Abd. Shukor


tq kak zaidah yg sudi bawak kiteorang...
kalau x mmg jaga opislah...



antara hadiah lain...
dari KK Kota Tinggi

dari Jabatan Akademik

dari Institut Hospitaliti YPJ

frm Pentadbiran HQ

dari KK Johor Bahru

banyak lagi ni...

aku dan kak zaidah

aku dan Yam

sebak di Majlis Perpisahan...

makan nasi briani dan sate..


aku yag gemuz....dapat bergambar ngan CEO
Dr. mmg the bestlah...x de pentadbir seperti dr...
yag sentiasa menegur orang2 bawahan...
mesti kiteorang akan sentiasa merindui Dr.
Semoga sukses ditempat baru...




No comments: