SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Nyum Nyum Nyum....

Ok ni last entry utuk peristiwa hari Jumaat....
harap koorang x jemu ok...
sbb kite orang dah lama x jumpa...
dan memasing x sabar nak potpet2...
kenalah pilih tempat makan yg strategik...
so kiteorang pilih tempat ni...
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Imano's first time aku makan kat sini...
walaupun dah beratus kali aku lalu kat sini...



dessert yg dibeli oleh ain...
makan ni dulu smbil dgr celoteh ummu 

 

air sampai dulu...fresh oren utk kak ina dan ummu


ni air apa ntah ada strawberi....
utk ain...


ni lebh kurang air teh ais letak cincau...
untuk aku...salah oder lah....
klau minum ni mmg kenyang gilah lah....



ni x tau lah namanye.....ain punya


ni aku tau...chicken chop...untuk aku...
walaupun dah biasa makan tetap x jemu...
sedap aje....



fish n chip utk kak ina....
dia nak diet tu x nak makan ayam....he3...
ye lah...kiteorang makan yg menggemukkan lah....



ni menu baru kat imano's...
ayamnye rasa kfc ltak bersos black paper...


No comments: