SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

balik umah masak ....

Hari ni aku bertugas sebagai Urusetia Sukan Tadika YPJ Hikmah
bantu sikit2 jelah....bila mintak pertolongan aku....
pada masa yg sama aku bantu Biro Wanita HQ Club berniaga...


buka gerai pagi2 blh sol out....apa lagi kena gi pasaraya cari 
nuget, sosej, air kotak dan jajan....
sian kan ibu bapa x makan lagi...
kalau tau berniaga nasi lemak dan kuih muih pn bagus....


Memandang kan umah aku dekat ngan Kompleks Mutiara ni...
aku tawarkan diri untuk menggorng segala nuget dan sosej kat umah aku...
oklah, tu je yg aku dapat bantu kak....






mayam jaga kaunter

masih sibuk menguruskan susun atur...



model sosej...


roti sosej RM1 je...




ketua biro wanita....kak Hasnah



nuget yg sold out...














No comments: