SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Support Kawan2 OK...

Assalammualaikum....
Wah sempat aku taip semntara nak menanti azan maghrib....
ok lah kan, dah lama tul rasanye aku x update....
x pelah aku ni bukan blogger tegar pun ....
sekadar memeriah dunia blogger je....
eh macam merajuk lak bunyinya...ha3


Semalam aku dan rakan opis serta adik2 praktikal 2 org tu...
telah ke Jusco BuKit Indah pada waktu lunch...
nk kata waktu rehat lom lagi lh...tp dah nak dekat kul 1  lah...
ha3 kantoi...dah bos ajak...wajiblah gi kan...
kalau bos besar marah...ckp bos kecik yg ajak...he3....
jgn marah yer bos kecik...


kiteoarang  melawat rakan yang baru je bukak kiosk kat situ...
wah.......kamu sudah berjaya nmpaknye...jgn x caya bukak kedai tudung lagi...
walaupun perniagaan ni dimonopoli olh kaum wanita...
dia sahut cabaran utk berniaga tudung dan kerongsang...
syabas lah buat ko kafindo....
dia ni pun blogger gak cubalah klik KEDAI GULA-GULA 


dari tepi....belah kanan...


baju kuning tu tuan punya kedai....
kerongsang, butang baju melayu pun ada....
cantik2 ok...


banyak tudung dia jual...shawl pun cantik2...
apa kan daya aku ni x pandai pakai....
kalau x sah aku borong kat engkau...

kiosk kat Bukit Indah...berdekatan dengan kedai hush puppies...


p/s: Ok kawan2 di Johor Bahru atau x kira dimana pun...
jemputlah datang ke kiosk kafi yer di Jusco Bukit IndAH....
anda tidak akan kecewa datang ke sana...
wah kafi...aku promote kedai ko lg....
komisen x de ke...ha4...

eh lupa lak... kak Norwati pun bukan kiosk mcm ni gak
kat Jusco Tebrau, tp x kesempatan pegi lagi...
wah...semua dah bukak perniagaan ni....
chayok chayok... untuk diri aku lak...


No comments: