SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Citer Semalam...


Semalam aku dan kak Ina gi Jusco Bukit Indah...
nak cari kipas....lps dah merayap...gi cari tempat makan...
kak ina cadang makan kat Kenny Rogers...dan 
dipersetujui oleh aku,ha3 anak kak ina x de bantahan...
 ikut jelah yer...aku rasa dah lama giler x makan kat sini....

gambar tuan blog wajib ada tau...



kak ina dan anaknye isyraq...
mama cool comel...



mcm sedap je sandwich ni, sesuai untuk diet...



kak ina tgh gile memakai barangan Elianto...
ha3...



muffin vanilla untuk aku...sedap lak rasanye...
dulu masa aku makan, ko main besar muffin ni...
skrang kocik je....



anak kak ina pilih muffin coklat...standard lah budak2
suka coklat...aku kecik2 pun hantu coklat...



ice lemon tea untuk aku...




p/s: rupanye dah makan separuh baru teringt nak tangkap gambar....
jadik x de maknenya aku nak menggedik...pert dah lapar,
aku pilih spegeti bolognise...tp x sedap lah....
sedap kat secret recepi....kak ina makan ayam panggang black paper
ada salad...aku lupa nama menu...



No comments: