SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

LuncH BBQ Chicken

Myhub suka hati yer dapat lunch kat sini....
blh ckp, harap ni abg belanja utk annvsry kite yer...
amboi awalnye....hadiah ada x????   ****  winks...
aku rasa hari tu janji nk makan kat tempat lain....
tp gi kat tempat lain...x kisah lah yang....
asalkan kite bahagia kan....



sambil tunggu makanan sampai kenalah ada sesi
bergambar ngan ayukan...


aku oder air satu jelah,
pepsi float....




xcited nak rasa...sampai lupa nak snap gmbar...
ayam dia sangt sedap....mcm rasa ayam percik....

koo perasan x aku ambik set salad...
weah mmg gilo erin ni....x pernah2 ambik set sayur2an ni...
serius... first time aku oder salad....
ni kenyang punya pasal...coz pagi tadi aku makan
lontong kering yang sangt sedap ok....tq kak ina





ni pilihan myhub....
x ingtlah apa nama set ni...
sedap gak....
kentang goreng tu snagt besar....
puas makan...




jemput makan....





No comments: