SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Dah lama x buat keje ni....

serius mmg dah lama rasanye aku x buat keje outdoor ni...
masa duk training....muka aku mmg sll kat angsana..
maklumlah mcm2 benda nk cari untuk kursus....
so memandangkan training dah x de orang...
akulah kena tolong diorang...
mmg aku suka buat keje ni....
asyik terperap dalam opis je....
sesekali keluarlah kan....

meneman Hj. Zul cari cenderahati utk peserta



aku pun kenalah ambik kesempatan...
mencari cenderahti utuk majlis kawin adik....


cantikkan...tempat letak tisu...


kak zai pun aku seret untuk teman aku...
sibuk memilih bakul sampah..
cantik sngt....



sticker



rambang mata...ni kalau adik aku yang dtang tgk..
lagi menggelupur tgk cenderamata yg cantik2 ni...
tp kenalah ikut bajet....


dah dapat apa yang berkenan..dan sesuai ngan bajet...
tu paling penting...nnti aku bgtau apa yg kiteorang pilih....



2 comments:

Yan said...

romantika plz alam sentral ke?

erienz said...

x lah kak yan...ni kat angsana...hehehe....jauhnye ke sana...