SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Ni lah kejeku...


Bila bos besar besar x de...
dapatlah aku siapkan ngan cepat...
dah mcm keje kawin lak...
keje tampal menampal, gam menggam...

lps tu esknye bungkus...
siap semuanye dalam masa 2 hari, untuk 70 biji cawan...
untuk bungkus lupa lak aku nak snap....
maklumlah tempat keje aku, jap kat tingkat 2..jap kat tingkt 4...
tu yg lupa....terkejar2...




aku buat ni untuk kursus Bina Semangt (Teambuilding)...
berlangsung pada 18 ~ 20hb April di Sekakap Mersing...
dah lama tu aku x jaga kursus.....whindunye...



4 comments:

~Siti Hajar~ said...

wah! balut 70 cawan dlm ms 2 hr, jenuh lenguh tu...tp bl tgk hasilnyer puas ati kan...

slmt bkursus yer!

ratusiput said...

siap akhirnya.slagi tak siap serabut gak ni.

erienz said...

Siti Hajar: dah biasa dah...dulu sll mnympul coklat apollo utk pelajar kem motivasi...lbh 100 peserta...

erienz said...

ratusiput: betullah...mmg kena settle cepat2...kl x selagi tu rasa mcm bnyk keje tertangguh...