SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

SeLaMaT PaGi SeMuA

Assalammualaikum....
baru lps brekfes....hari ni sept biasalah mkn free...
tiap2 pagi Jumaat ada bacaan Al_quran....

hari ni ikutkan makan nasi lemak...
tp aku requst nk mkn laksa Johor...
saje nk tukar selera...
walaupn bukan mknn fevert aku....

now skrang aku ngantukz....
coz smlm aku x leh tido....
perut memulas2....mcm nk membuang...
tp x nk buang....ntah kul bp aku tido smlm....
pagi ni pun tetap skit....x reda2..
gi bilik air x nk lak membuang...
nasib baiklah bos besar dan kecik x de...
kl x jenuh lah tgk muka aku yng toye ni....





5 comments:

Ayuraza said...

laksa johor..emm..lebih memilih laksa penag kot..sedap lain macam..

nak period kot..tu yang sakit perut malam tadi..hehe

Dilla Ady said...

walaupun dilla org johor, tp laksa penang tetap di hatiku..

jumpe doktor tau rin, makan ubat biar cepat baik..

~Siti Hajar~ said...

Td br tgk kat blog mamalieyna dia masak laksa johor, mmg nmpk sedap tp sy xpnh makan lg..heheh

klu time bos ada, muka toye pun blh jd manis je...control gitu..haha

~Siti Hajar~ said...

Assalamualaikum…

Sy nk jemput erin sekeluarga ke majlis perkahwinan adik bongsu sy pd hr Ahad, 8/5/2011 (Kulim, Kedah), pelan lokasi ada kat blog saya, jemput datang yer..

p/s : klu datang utara singgah yer..

Jendela Hati said...

Ala sianya ngantuk ye..xpa mlm nie qada tido ye..