SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

I Love Red

cantik x sticker strwbery ni? 
Bila terpandang je warna merah truz jatuh cinta....



close up  sikit....
aku beli masa cari hadiah utuk peserta hari tu...
kat Romantika Angsana....



petang tu jugak aku tampal kat dapur...
kat ruang tamu x leh lagi...
nnti nmpak semak lak...



ada lebih satu baris....
tampal kat ruang tamu...


3 comments:

Dilla Ady said...

cantik la rin..

skang ni byk tul sticker2 camni kan..menambah seri wall gitu..

Sari Yusa Ibrahim said...

Erienz, akak berkenan jugak ngan sticker ni tapi nak kena cat umah dulu, dinding dah buruk.. hahaha

ratusiput said...

dah lama teringin nk pakai wall sticker ni tp cam takut2...susah kopek tak misalan dh taknak guna ke...atau ade bekas2 tertinggal?atau bila lelama guna dia ade kesan2 nk terkopek?