SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

UnTuK HaNTaRaN ADiK

Assalammualaikum....
Ini adalah cite minggu lps hari Ahad...
kami ke Metro Palangi di Tebrau...
saje jenjalan...coz hari sblumnya hanya duk diumah...
bowinks...hajat asal hendak mencari hadiah staf....
tp dapat benda lain...

b4 ni  mmg adik mintak tolong  suh carikan...
barang hantaran... tinggal tali pinggang 
dan Al-Quranje yang lom cari...
smpai kat Metro mmg ada sel....
apa lagi...mulalah aku mms kat adik aku yg mana satu nak...



mms pertama... reject....




mms ke-2...pun sama reject...




mms ke-3..pun sama..



mms ke-4...mcm dah x kisah...
blh jelah...tp cari lagik...




akhirnye dah jumpa yang berkenan...
myhubby pun suka...
kl x nak blh kasik abg ipar yer...
cantiklah sesuai ngan bakal husbn adik...


yang ni x bungkus lagi...masih dalam kotak....
tp orang yang nk bungkus x delah....
tgh rehat katanye...
jadik kami pun jenjalanlah dulu....
dn aku mmg suka masuk kedai kasut...
sngtlah berkenan kasut itu....RM69.9
tp lupa nak snap....huhuhu....kl x leh tunjuk....


dah termimpi2 ni...
kl ajak myhubby mmg susah nak beli...
sbb kasut yang sedia ada pun....
x terpakai....huhuhu....
bilaleh dapat ni...sabar...kena berjimat...



9 comments:

Yan said...

banyak benda nak kena buat kankalau nak akawin. akak tu ada 2 tempahan bunga telur.. tak start lagi..

SyaNa said...

pompuan kasut mmg berderet
tp pakainye tak
hhaaaa sama la wey
pastu napsu nk beli baru sentiasa ade je

eMMe said...

erienz~ mmg la, name pun perempuan ye dak, kalo takde deretan kasut, mmg tak sah la, hahahhaa...

~Siti Hajar~ said...

adik nk kawen kita la selaku kakak yg bz, sy pn sama adik nk kawen bln 5 nih, dok bz prepare hantaran la ni, tp sy xkreatif, tempah ajalah...hehe

kasut...semua perempuan suka..ekekekek

erienz said...

kakyan: bestnye kak yan kl pandai buat bunga telur...rasa mmg jimat bnyk kl x tempah kan...rin punya tangan ni x kreatiflah...

erienz said...

Syana:masih terbyang2 lagi ni.. sntiasa merengek kat myhubby suh belikan...tp mmg x harap pun...kenalah gi beli sendiri...

erienz said...

emme: betullah...sampai x terpakai..kadang2 smpai berabuk kat luar tu...ingt mmg rin nk bawak balik kg mana kasut2 yg x pakai tu...

erienz said...

Siti Hajar: betullah...selaku sbgai kakak mcm2 rasa nk buat...x lama lagi tu majlisnye...saya bulan 10...lama lagi..tp prepare mcm biasalah setahun...

Jendela Hati said...

org pompuan kalu kat opis bwh meja tu berderet kasut mcm nak jual kasut hehehe