SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

My Family


n3 yang sudah lapuk....
tp x pelah....asalkan ada citekan...
ni aku dinner bersama family aku...
bulan lps aku balik kampung....
yg aku x berapa sihat tu....


dinner lps balik dr kenduri kwin...
lps sopink kat air hitam...
sopink kat Jakel Segamat lagi...
menggigil x mkn....
sebb nk kejar ke Jakel....
takut tutup cpt....
tp kedai Segamat mmg tutup cpt apa...
tu kena rashing truz....x yah berhenti minum ptg....


so dinnerlah di Segamat...
lupa tgk nama kedai...
tp sebelah masjid Segamat...
eh segamat bnyk masjid yang mana satu...
mana2lah yer....


bangteh dan ayah....
bangteh yg bertambah gemuk...
tp adik beradik aku mmg baka besar2 dan tinggi...
bangteh ni pn dh tinggi dari aku...
kalau sekolh biasa dh tingkatan 1....
ni sekolah khas baru darjah 1....
sangt susah nk suh gi sekolah....



mak dan adik aku yang bongsu....Ijan @ Nisha...
tgk muka mak aku...semua orang ckp aku ikut muka mak...
dah anak mak...mmglah ikut muka mak....



ni adik perempuan aku no.2  nama Zuha...
dgn tunang dia Jem...
adik aku yg no.3 x de, belajar kat KL....
nadia...tgk je tau....hehehe....




pilahan kami sekeluarga...
sup tulang...


kailan ikan masin



puyuh goreng kunyit dan...



ikan siakap 3 rasa...





gambar tuan blog yg agak selekah....
almaklumlh x sihat...stress tau...
jalan time batuk selsema.....
huhuhuhu.....



5 comments:

Ilhamny.com said...

linda puasa arini, dan sup tulang tu betul2 memberi inspirasi nak berbuka apa petang nih...hehehe...

erienz said...

ilhamny.com: selamat berpuasa yer, sedap tu kl berbuka ptg ni sup tulang...

~Siti Hajar~ said...

muka adik perempuan erinz Zuha serupa la, ingatkan erinz tadi..

erienz said...

hajar: eh yerke sama, dulu orang ckp muka rin dah adik x sama langsung....dah besar ni dah serupa agaknye...dah nama pun adik beradik..

CuTeMiUt78 said...

wah... jenjalan ke segamat ya... menyelerakan tgk makanan2 tu