SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Rasa nk patah pinggang aku ni...

Assalammualaikum...
bilalh nk rasa menggebu dan konsistan berblogging...
huhuhuhu.....

mmg 2 3 hari ni letih tul rasanye....
bermula hari Selasa....jam 11.00pg td barulah siap semuanye....
nk tau apa aku buat.....


~


~



~



~


~


AKU KENA KEMAS BILIK BOS OI....


aik bos ni, aku nk pindah pun ada tugas2 akhir yer...
aku je cakp nk pindah, tp cara bos aku ni...
mcm x bagi aku pindah je....camna ni...
kata dah janji....huhuhu....kite serah pada takdir jelah...


berbalik kisah mngemas ni....
memandangkan minggu ni mcm free sikit....
almaklumlah cuti sekolahkan....staf ramai lah 
yang ambik cuti, nk meeting pun berapa keratje 
yang datang, baik x yah, kite mula minggu dpn jelah..


mula mengemas, tepat jam 12tghari...hr selasa...
x leh lah aku buat sorangkan...
kenalah mintak tolong shidah dan antie foo....


hari Rabu semalam...kemas lagi...
gambar masa kiteorag sepahkan
mmg non ado....sori yer....mula dari pagi hingga 12 tghari...
lps tu ke Giant, kat  Bukit Indah, lps tu ke Giant Tampoi..
lps tu patah balik ke Giant Bukit Indah
pusing2 o....naik lenguh pinggang aku...
x yahlah terangkan kenapalh yer...
pusing2 yg pasti dh dapat...
yg pasti kul 4 lbh baru smpai opis balik....



hari ni, masuk keje je, truz aku pasang rak....
bos aku bercuti hari ni...
jadik senanglah nk bergurau senda 
ngan shidah kat dlam bilik bos...
mula2 mmg xcited nk pasang sendiri...
tp baru pasang 1 rak...tangan dah merah2...
giler kentang menggunakan tenaga....
sakit tul tangan


x leh jadik, 
nak x nak kena lah panggil saleh 
yang memakai baju oren tu yer...
kena tangan lelaki gak...baru power...
cepat sikt siap, kl x mmg terkial2lh nk siapkan...
tangan si Saleh ni pun luka...sian ko...nk buat camna...
ko je lelaki yg ado...yg lain x nmpk...hehehe...


Hari ni hari kamiskan....mula2 mmg  bpuasa....
lps tu x tahan batuk oi...tekak mmg sakit....
dan haus sngt...last2 aku berbuka gak...
sedapje aku melantak nasi ayam penyek 
dan air limau suam...
si shidah lagi best, siap sahur pagi td...
x berjaya berpuasa gak...kena selsma...
tahu2jelah...pasang rak tu berabuk...
terbersin je...






No comments: