SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Update Ngan Laju....x mandi lagi ni....

Hehehe.....jam menunjukkan dah dekat 6.30 pg....
ntah apa mimpi pagi tdi....aku bngun kul 5...
truz uli tepung buat karipap....
tiba2 rasa nk bg diorang rasa karipap aku...blh gitu...





inti kentang yg aku buat minggu lps....
dah 2 kali aku uli tepng.....




sorilah gambar kabur....
maklumlah snap waktu subuh...


close up sikit.....aku pakai alatan membuat karipap yer...
x denya aku nk ulit satu2....




nilah hasilnya...kulit agak tebal....
almaklumlah sell aku mask utk 2 orang...
ni uli utk ramai orang....agak lenguh tangan aku nk uli yer...
almaklmlh bukan pakar dlm masakn....siap mggireng jam 6.25...

tidak lupa jugak utk myhubby bawak bekal kat opis....
kan meraung kl aku x bekalkan....hehehe...

ok lo....nk mandi....nk gi keje....





4 comments:

Azian Elias said...

buat sedekah hari jumaat ye..ALHAMDULLILAH

chinta... said...

mm..rajin nya dia...nak ctit..

Unknown said...

amboi moleknyer karipap erin, sama cam tuannyer..

CuTeMiUt78 said...

wah... rajin gitu.... blh hantar kat kita ni