SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Sudah bertanda nampaknye....

Assalammualaikum....udah lama aku x update....mata ni dah mula ngatukz...tp gagahkan diri utuk satu entry....rindu rsanye....nk buat kat opis...komputer lembab nk mampus....nk lawat kenkwan pun truz x de mood....


ni aku nk cite hari cuti aku, utuk bulan ni, pecah rekod aku x kemana2 pun....just duk di umahje....snggh seronk...hujan lak tu....hmmm....tido, baca novel....makan...tujelah....internet pun malas nk buka....hehehe....


memandangkn ct duk di umah, x kan cuti masak gakkan....kenalah masak gak...nasib baiklah kat umah ada barang2 yag masih lom hbs....hari sabtu sarapan mkn yg simple2je, eh x lah simple, gigih tau bangun pepagi aku masak inti karipap, ni disbbkan myhubby asyik tanya, dh lama aku x buat karipap....dalam kul 4 barulah aku masak maggi goreng...truzlah bawak sampai ke sok pagi....hehehe...


hari Ahad, aku buat conflaks lak...first time aku masak kuih dan menggunakan oven...hehehe....mmg kalut....tp ok gak...nk belajr buat biskut lak....masa memasak tu...dapatlh tanda buat perintn.....



 masa snap gambar ni, dah 3 hari luka ni....tp masih nmpak merah...hari2 bubuh myk gamt, tp x baik pun....nmpak hodoh sdah..dahlah dulu bisul kat kaki pun bertanda...kali ni kat tangan lak....huhhuhu....eh lupa nk bg tau, melecur ni disbbkan kena kuali masa aku menggorng cnflks....



jgn berkudis sudah....



3 comments:

Unknown said...

Dah rajin masak dapat tanda pulak yer erien, hbs la kulit putih gebu tuh, jgn tinggal parut udahla yer, jgn mkn kicap la takut jd hitam, boh bio oil pun ok, cepat baik..

Dilla Ady said...

org kate kalau luka2 camni, jgn taruk minyak gamat nnti parutnye timbul...sapu ubat luka yg kunen tu jek erin..tak tau la btul ke tak ye..dgr2 org ckp jek..huhu

Azian Elias said...

siannya dia.. sure berparut.. esp kalau kulit putih.