SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Sepanjang Cuti


Assalammualaikum.....
Yeh! aku kembali....dah lama x update...mula bersawang....
ayat2 biasa bila dah lama x berblogging....huhuhu....
sbnarnye bnyk cite yang nk dikongsikan...
tp sejak minggu lps x berapa sihat....
mula hari Khamis  minggu lps hinggalah sekarang....
demam dan batuk....le ni batuk lak yg tinggal....



Hari Jumaat (10/6) aku mintak balik awal...
lps solat Jumaat truz bertolak balik kg....
aku half day...nasib baik bos bg...
dia nmpak aku x sihatkan....
sbb tu bg aku balik cpt....
lagipun kira upah kemas bilik bos kan...hehehe...
sampai demam aku....
alhamdulilah dalam kul 5.30 ptg dah sampai Jelai N9....




Hari Sabtu (11/6) kul  7.15pg aku, 
myhubby, mak dan adik aku (Nadia)
bertolak ke Kuala Lumpur, adik aku mohon belajar kat KL lak...
pada awalnye, kawan adik aku tunggu kat tol sungai Besi...
sekali tu dapat call, atuk budak tu meninggal....Innalilah.....
so x dapatlah nk mnghantar ke kolej tu...
dengan lafaz bismillah redah lah kete myhubby yg
x pernah sampai bandar Kuala Lumpur...
pusing2  cari Taman Maluri Kolej Cybernatic....
mmg rasa x jumpa, kena tanya orang gak....
dekat 45 minit baru smpai kolej tu....




lps tu nak cari jalan keluar lak...
masalh gak...dahlah minyak tnggal setakuk...
satu stesen minyak pun aku x jumpa...
tgk2 dh nk menuju ke Shah Alam....
cari hiway KLIA....tu pun pusing2 x keluar2 dari KL...




Dh zohor barulah dapt keluar dari Kuala Lumpur...
berhenti di  R&R Dengkil....solat dan makan tghari....
dekat 4.30ptg sampai umah...
tp keadaan aku sngt lemah oi...
aku mmg alah cuaca kat Kuala Lumpur...
dulu satu sem belajar di KL, asyik demamje...
ni pulak kena batuk yg teruk....semput....




Hari Ahad (12/6)....kami sekeluarga outing 
 ke Batu Pahat, Air Hitam & Segamat.....
seronok gi kenduri umah kawan adik....
lps tu truz ke air hitam utuk beli barang2 kawin adik....
lps tu  ke Segamat utk cari cadar,
tp x de yg berkenan.....yg berkenan harga dekat 600
x de dlm bajet...nk cari dalam bajet....hehehe...
beli jugak kain utuk blog.....


 pengantin di Batu Pahat....tema hijau hitam....



 adik berkenan bakul hantaran mcm ni....




kotak tisu...cantikkan....
25 bekas RM48....



nilah hasilnye.....shoping di Air Hitam dan Segamat....








1 comment:

NM02 said...

lama giler tak ke ayer itam... mesti lagi mcm2 ada....