SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Hantaran Kawin E-Wa


Ni adalah cite lama...baru dikeluarkan....
saje perapkan....kasi lg sedap...hehehe...
padahal sikap M yg bermaharajalela....



Majlis Kawin ni dah 2 minggu lps berlalu...
berlangsung 9hb di umah pempuan...
10hb kat umah lelaki....

Selamat Pengantin Baru untuk E-wa dan E-wan...
moga sentiasa sabar dalam melayari alam umah tangga...
dan bahagia hingga akhir hayat...
buat anak ramai2 yer....
mcm lah si E-wa ni baca blog aku...
x kisahlahkan.....


So n3 ni aku paparkan hantaran dari pihak pempuan...
dari pihak lelaki, aku x nk tunjukkan...
agk mengecewakan....sakit hati aku...
walaupun e-wa ni jiran akuje...
aku sedih tgk...

hantaran ni Nani yg buat....jiran sblh umah aku je....
yg e-wa ni...jiran selang sebuah umah...
tema warna utuk hantaran biru


buah-buahan....nani mmg kreatif...
cantik tgk dia buat....



tuala....ni pun cantik...kl suh aku buat...
mmg hampeh lah aku x reti...
sbb aku mmg x kreatif...



baju....




coklat...nmpak x huruf A beralih...
x dapek nk botulkan lagi....




al-Quran dan sejadah....



kek hantaran lbh kurang mcm ni...
ni kek masa acara potong kek....



minyak wangi dan dompet...



kain pelekat....



sireh junjung...mmg cantik...



gambar tuan blog harus ada yer...
jadiklah pegang satu hantaran...
sbb geram tgk merpati 2 ekor kat bakul tu...




next n3...suasana majlis di umah pengantin..... 

8 comments:

Yan said...

akak suka sangat bab hantaran2 ni..minatt

~Siti Hajar~ said...

Cantik2nyer hantaran...teruja sy tgk, mmg kreatif org yg buat tuh..

Sy dl suka gak gubah2 hantaran ni, tp skrg dah xblh, sejak ada askar dok mengawal ni susah nk buat apa pun...huhu

**askar = my little hero

cityiklan said...

apa nama buah warna kuning tu??


____________
Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
iklan percuma Online Malaysia

Dilla Ady said...

sori erin lame tak singgah sini..

ha ah cantik2 hantarannye..mmg kreatip org yg gubah..

erienz said...

Kak Yan: kak yan ni mmg suka gubahan hantaran ni kan....rin mmg x kreatif...

erienz said...

Siti Hajar: wah pandai gak buat gubahan yer...x pe sok askar2 dah besar...blh smbung balik buat gubahan...

erienz said...

cityiklan: yang warna oren tu buah delima...kedondong dan buah delima mmg ada kat blkng umah....tgh berbuah lak tu...truz buat hantaran...

erienz said...

Dilla Ady: x pe Dilla, rin pun lama x letak komen kat tempt dilla...just silent reader je...