SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

SeManGaT ToLoNgLaH DaTaNg

Aduh...menci tau perasaan ni....
penyakit M selaluje datang bl aku kat umah...
lagi satu, skarng ni aku tgh menggila baca novel...
jadik mood nk berblogging agak lemau....
padahal bnyk cite aku nk kongsi...
dah jadik x best lak simpan lama....


nk update kat opis agak susahlah...
skrang nk update sllnye kat umah....
yang ada gambarlah....
kalau just kata2 kat opis pun leh buat...
tp tulah ada je gangguan....
x leh nk tumpu....


tp bulan ni makin lama makin down lak...
malsje....kul 9 lbh aku dh tido...
manjang ngantukje....minggu ni rasanye
hari Rabuje yg aku tido lewat sikit...
husben dah balik aku x tido lagi....
masa tu nk update....line lak probleum....
mencinye.....


padahal bkn ada keje pun...
sbb x de kejelah aku tido awal kan....
cuba ada anak....sah2 ank tido...
barulah aku leh tido....
huhuhu....bilalah rezeki tu nk datang.....



No comments: