SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

SaMaKe KaMi?

Kat opis, semua ckp kami mcm adik beradik....
betulke? cuba koorag tgk ada iras ke?



blh sama lak tema hijau...
kl dah jadik kawan baik...
kenkadang naluri pun leh sama.....

tp ngan hj. bos sama ke?
sbb kitorg pakai sama warna ngan hj bos hari tu....
hahaha...


mencari  sudut gambar yg terbaik...
sama ke x muka kami....




nmpknye mcm baju je sama.....
muka x sama pun....



x do koje...





dah tamat, jom buat keje.....



6 comments:

~Siti Hajar~ said...

boria bersama...hehe

ada jgk iras2, srg muka bulat & srg muka bujur tp dua2 comel..

chinta... said...

mmmm...sama muka...macam adik beradik lak...2 2 comel..

SYANI said...

Ada la iras2 sikit..Dah le pakai baju sama, mujur orang tak kata kembar..

erienz said...

Siti Hajar: kembang kempis hidung puji kite, tima kacih....sayang kamu...

erienz said...

chomel: mcm adik beradik yer, tulah orang yg x berapa kenal pun ckp mcm tu...tp yg penting comel...love u dear...

erienz said...

syani: kembar x lah, orang ckp mcm adik beradik tu yelah....muka nk sama...