SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Tgk Transformers 3 Dark of the Moon, tp x puas tgk....

stresz aku oi....x puas tgk transformers....
tiba2 lps gi angsana masa rehat jari Jumaat....
truz kepala sakit....serius mmg pening sesangt...
sampai umah mandi2, buat air panas cicah roti...
lps tu mkn activ fast....truz muntah keluar semua apa yg aku mkn..
soto meehon yg aku mkn kat angsana pun keluar balik....



chek in wayang kul 8.30 mlm...jadik tido dulu... bg rest skit...
7.30 bngun mcm dah ok sikit...
tp masih peninglah...telan lagi sebijik activ fast....
kan x pasal2 aku tumbang kat panggung wayang....
tp mmg badan rasa melayang2 tau...
tp gagahkan diri gak....sbb tiket dah beli lbh awal....
sian kat hubby lak...penat beratur panjang2....
kl x beli cnfrm hari ni aku tgk transformers....
baru dapat menghayati....


so kul 8.00mlm dah sampai Jusco Tebrau....
dkt sikit ngan umah...
kl tgk siang aku gi jauh sikit...hehehe....
harga tiket utk 2 orang RM28 mahal tu....
tp sbb transformers, pejamkan mata je....




punya ramai manusia pada hari Jumaat tu...
tgk beratr panjang nk beli popcorn....
yng beli tiket pun beratr panjang gak.....




popcorn saja....
sbb ambil iktibar jgn minum air masa tgk wayang....
gerenti aku dan hubby nk terkencing....
rugi kl tertnggal sedetik.....


aku standby bawak air mineral dlm beg....
 mana tau tercekik lak mkn popcorn...coklat pun aku bawak...
cari asam kat watson x de lak...beli gula2jelah....
huhuhu.....


mmg ramai lah tgk transfrmrs.....
nk masuk tu berebut2....aku mcm dah pening2....
orang berasak2 lg....nasib baik  gak hubby cpt m'selit...
aku pun dapat gak selit....cpt lah sikit masuk....



aku tgk panggung 1....pg td siap kira ngan hubby...
sbb rasa mlm td punya ramai orang...
agak2 berapa leh muat....
rasanye jejak 1000 penonton  utk panggung 1 lh..


mmg penuh masa tu....hubby pilih seat tepi....
mmg x best, dapatlak org yg depn kite  tinggi...
cnfrm aku terjengah2...x nmpk...
dahlh aku terpaksa menyandar ala2 melepek gitu....
mmg aku x hayati langsunglah...


tekak pn dh rasa loya, loyaje aku hisap gula2...
kepala lak dah berdenyut balik....
sbb sejuk o....aku suh myhubby ramas aku nye tangan...
kasik panas....siap terlelap jap....hahaha....


kl ko orang tanya jalan cite mmg aku x leh nk xplain lah...
sbb aku x hayati langsung.....rasa nk tgk lagi sekali...
tp myhubby citer tmbh aku tgk sikit2 leh bagi 4 / 5 bintanglah.....


dah nk hbs cite tu, aku dah nk rasa muntah,
 gula2 yg aku mkn pun x jalan dah...
aku tahanje....dah lah start lmbt, kul 9 tau...
hbs kul 11 lbh....


masuk kete, kete x jalan lagi....
nasib baik standby plstik dalam beg....
muntah dgn jayanye....bnyk lak tu...
x singgah mkn, truz balik umah....
sian hubby lapo....kenalah masak sendiri maggi...
aku dh x larat.....dah x sedor dah....
bangun pagi alhamdulilah hilang dh sakit kepala.....






No comments: