SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Ni Dia Juru-Juru...aku je spesel sikit...

Soli lah yer x hbs2 cite majlis kawin kawan aku ni....
dah berapa part agaknye....
kl adik aku yg kwin agaknye, berp n3 aku nk buat...
harap x jemulah yer....

ni aku nk cite masa majlis ni....
smua juru2 yang terlibat adalh pempuan...
senang cite....jadik duk dalam bilik perantin kite2jelah...
merujuk adik aku, kawan adik aku dan jiran aku sorang...

adik aku juruandam....
aku rasa kat blok umah aku ni....baru nilah sekali dia andam...
kl x mmg dia x nk.....dia selalu andam kat luar....

see barang make-up dia...
rasa dulu belajar ambik kursus lain...

skrang keje jadikk lain....

sepatutnye tunang adik aku yg uruskan perantin lelaki ni...
tp ada masalah sikit...
jadik adik aku jelah uruskan...
perantin berada kat umah famili aku ni....

untuk gubahan ni....x lain x bukan....




nani....puas hatilah tgk gubahan dia buat....
rasanye adik aku sok...suh nani jelah buat....
senang cite....




untuk jurufoto....kawan adik aku....
kak ani....tp mmg lawak akk ni....kelakar giler....
perantin pun asyik ketawa dgar akk ni punye lawak.....

kite gabungkan....juruandam (zuha), jurufoto (Kak Ani)
dan Jurugubah (Nani)...aku lak.....

~


~


~




~

~
Juruangkat sudahlah.....penat tu angkat....
berlari2 dalam hujan tau....



3 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wah, adik awak pandai makeup yer..
bestnyer, kl saya.. salu tadah muka la suh die makeover.. hehehehhe

~Siti Hajar~ said...

ooo...adik erinz juru makeup yer, senang la kakaknyer nti...hehe

juru angkat pun jadilah erinz, tgjwb berat gak tu..haha

Citarasa Rinduan said...

assalamualikum..
erin..\
lamanya ayu tak singgah sini..

wow..
nampaknya adik beradik boleh jalankan bisness utk mempelai nie..

dah bab tukang angkat tu pun mmg wajib ada tau..
hehehe


PS: kita lihat header awak, awak mmg cantik tanpa solekkan..