SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Mee Bandung Muar

 cite terperap gak....
layan jelah yer....


adik aku yg bongsu Nisha, Nani (jiran) dan mak aku.....
ayah x ikut....koje...


Taza dan Juha....taza skrang ni susah nk ajak jalan...
kl nk ke mana2 kena bawak ayah....
sblum nk gi Tangkak....suh naik kete...
dia punya menangis sungguh2 x nk ikut...
sbb ayah x ikut...
bukan apa kl ditinggalkan....
nnti ada je keje yg dia buat kat umah...
bwk motolah, masak lah....tu yg takut....


aku dan myhubby cayang...

dah penat berjalan2 cari kain...
kite pekena mee bandung muar...
tp hampa x mcm kedai sblh kdai ini....
mmg mee bandung nye sedap....
saje nk tukar tempat...
sekali hampa x sedap....
mee basah pun dah mcm mee bandung....
ada ke dia buat berkuah...

5 comments:

Yan said...

frustrated je kan kalau cam tu..

erienz said...

Kak Yan: mmg lah kak yan...rasa nk je ckp ngan orang kedai tu...meniaga lah elok2 sikit...

Dilla Ady said...

eh...baru perasan la header tu...cantiknyeee....

sedap sungguh ye mee bandung muar nih? tak penah try pun..

~Siti Hajar~ said...

nmpk mee tu cam sedap je rupanyer tak eh, hampa kan klu camtu..huhu

apple hijau said...

teringin nyer nak makan mee bandung muar..errrr...kene dtg muar la ye kalau nak makan...hmmm...bila la nak sampai muar... :D