SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Nak Ngajuk X jadik...huhuhu....

Assalammualaikum....koorang lunch pa hari ni....aku makan makan roti goreng sosejje....niat dihati nak makan nasi....nak makan bersama hubby....tp hampa, hubby x lapo lak....dah lah tadi rakan opis ajak gi makan kat siput sedut kampung Pasir....aku jual mahal....x nk gi...sbnrnya aku nk makan ngan hubby sebb senang, ptg nnti sama2 makan yg ringan2 je....x pun mmg x makan ptglah....aku mmg rasa nk ngajuk....dah sampai groung flor opis, hubby cakap kenyang lagi...kalau camtu aku pun x naklah makan, cpt2 aku nk naik opis, kenkonen  nk ngajuk....tp x jadik...sbb hubby ajak gi angsana....mmglh aku suka jenjalankan...walaupun gaji x dapat lagi...suka cuci mata....


nk ngajuk2 pun x jadikkan...yolah, aku ni kat umah dah berdua, ngajuk2 kang x de kawan nk berbual...lainlah kl ada anak...blh soh anak jadik perantaraan...hehehe....


love u cayang bebeh....
jangan buat rin nk ngajuk yer...



3 comments:

Dilla Ady said...

hahaha...kalu dilla da tak pergi da time die ajak gi angsana tu..nk majuk punye pasal la katakan..

~Siti Hajar~ said...

rajuk2 manja xpe..

chinta... said...

hehhehe....sweeetnyer..