SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Pulau Yg Ke 2 pun cantikkkk....

 Setelah riang gembira di pulau manukan...
masa utk lunch lak...x sabar rasanye nak ke sana...
mst cantik septi kat manukan...


 bot yang sedia menanti...blh memuatkan 16 orang penumpang...

 dh nak sampai...dlm 10 minit dari pulau manukan...



 tgk air je dah tau...cantiknye...


 ok let's go..dpn aku tu dato dan datin...
satu bot, ceo YPJ Holdings...
malu mak, tp kene wat peramah berbual ngan datin...
puas katanye berenang...
seronk sangt...mak pun sronak gak...
tp kl pandai berenang lagi syiok....



kat sini, kami berada hingga jam 2.00ptg...
so sesapa nak smbung mandi leh ajer...
ramai pelancong jepun dan mat saleh lah...



kami lunch bbq...bestnye...ada udang, ketam,
daging, sate, mehon, nasi goreng, sosej...
mcm2 adalah...makan smpai muntah...
lps tu, santai sangt, makan kat bawah pokok...




nmpak payung biru...
sepanjang tu terhidang bbq, tp diorang yg tolong isikan...
tp jang risau, leh tambah kl x cukup...


lps dah makan aku jalan2 ngan hubby 
cari toilet...haruslah gi membuang...
duduk2 tgk mat minah saleh mandi...
hahaha...terus insaf, gi ambik air smbhyang....
masa tunggu hubby gi toilet..
tetiba aku nmpak orng cina sibuk nak ambik gambar...
rupa2nye pelakon dari singapore..


kenal x ghumit singhs....kl orang johor kenallahkan...
hensem siut....kllah time tu aku x gi solat...
cnfrm aku ambik gambar ngan mamat ni... 


tu dia, dram bersiri phua chu kang...
terkenal ngan kasut kuning dia tu...