SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Sabah - Resort Celyn

Wah teruja nak fligt...cuma sakit pinggang je, seat kecikkan, smpat gak makan nasi lemak +rebena + kitkat, ambik yang set RM18, tetiba jadik orang kaya jap...sbb mahal kene kongsi ngan hubby...hahaha...

Dlm 3.30 ptg smpai Kota Kinabalu...wow, lagi mcm x caya, kl ikut perancangan aku waktu cuti sabtu ahad lah aku nak bercuti ke sini, tp x tau tahun bile...hahaha...

settla smua kat kastam...tunggu bas, sbb nak bawak kiteorang jumpa group yg smpai awal tu, kiteorang lah yg kelam kabut nak makan, nak solat, nasib baik lah leh jamakkan...dipermudahkan segala urusan...cuma aku dn hubby x lalu makan je...

dalam 4.30 ke jam 5.00ptg gerak ke Kundasang, tp punyelah jam kat KK ni, orang blk kerjakan, lps tu bnyk betul trafic light..jap2 berhenti, hujan pun renyai2...kul 10.45 malam smpai kt tempat yang dituju, tp kene tunggu kat bawah, sbb nak naik ke Resort Celyn ni kene naik van...gile tinggi bukit dia...adalah dlm 8-15 minit nak smpai ke resort...cuaca lak mmg sejuk, hujan renyai2, mmg terbaik wat anak....hahaha...

 bukti betapa sejuknye cuaca, snap gmbar pun berkabus...
mmg sejuk o...smpi resort ni, dh disediakan makan malam utk kami...
ni mmg aku lapo...aku tgk sayur mcm2 ado...mmg fresh...
tp x kene ngan tekak...makan pun x abis...
rupanye badan dh letih, x sabo nak naik ke bilik...


 pijak je lantai, mak ai sejuknye...x tahan o...
bilik aku kat paling atas, 3 tingkatje...
panjat tangga ok...



toilet pun ok...


mmg x tahan sejuk o...
berapa lapis aku  pakai selimut, tuala, sakit kepala tahan sejuk...
siap ketap bibir lagi...



japje tgk tv..x tahan nak tido...
sok dh nak bangun awal...nk tgk gunung kan...





No comments: