SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Seterusnye ke Pulau...

Hari Sabtu 22hb saat yg dinantikan...
melihat keindahan alam....
mandi manda di 2 buah pulau....
memandangkan kompter aku ni agak uzur...
ada gambar yg x leh add....
so mana yg ada jelah yer...

 sblum tu kite bergambar di dpn pintu masuk hotel...

 ni lom smpi pulau..dh nmpak air yg jernih...


 bot, pengangkutan ke pulau, eh x kan nak bernang lakkan...
hahaha...tp mmg seronk naik bot...


 wow cantiknye....


 pintu masuk pulau manukan...
x taulah berapa RM masuk sini...


 gmbr kenangan ngan hubby...


 alolo...sronk nmpak...mula2 mcm x nak mandi...
takut gelap...tp sbb nak snap gambar...
kenalah mandi...


 ikan...x yah snorkling pun..
ikan dah datang kat kite...


 seronk nmpk...hubby dan aku x pandi brenag...
kl x cnfrm aku dh snorkling....
mcm rugije x jelajah ke dasar laut...



 tu dia ahli jemaah yg lain...happy memasing...


 aku dh mandi, salin baju...
time ni tunggu turn hubby mandi...


rilexs dibawah phon cemara...
smbil menghirup udara yg segar...
aku main game kat tab...
duk sini smpai kul 11.30pagi...

n3 setrunye di pulau sapi...



No comments: