SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Dinner...alhamdulilah rezeki kami....

sambung lagi...hehehe...hari yang sama sabtu 22hb dis 2012...


Sampai hotel kul 5 lbh...besiap utk gi dinner kat Hotel Place,bukan hotel tempat kami beradu tu...so bas  angkut kiteorang jam 6.45mlm, kelam kabut aku solat jamak maghrib dan isyak...serius x smpt nak touch up cun2...tema malam tu, flora dan founa...padahal bukan ikut tema sngt pun...hubby sempat beli tshirt sabah gambar orang utan, oklah kan...daripada x de...aku lak, mmg gi sabah x beli baju baru pun...pakai je ape yg ado...dh tua2 ni mals lak rasa nak melawa...satu perkembangan positif ni...jimat duit...hehehe...kl x, nk bercuti je...mst nak beli blouse dan seluar baru...


 asal aku nmpk pendek je...hehehe..
see..tudung pun x kene, nk pakai selendang...
tp x sempat...

 tema pada malam itu...
MALAM CINTAI ALAM FLORA & FAUNA
mc panggil dj johor tau...
mr. mardevan...radio mana satu aku x ingt...
aku  bukan duk johor pun...zaman sekolah aku dgr
best 104je, radio muzik, yg lain x delah...
skrangje....dgar sinar, suria, era, best 104...


 aku dan hubby...duduk ngan family en sahak...
meriah family ni...anak ada 6 orang...
dh besar2 smuanye...



makan dulu...sblum majlis bermula.....



ni acara yg pertama...utk budak2...
suh wat perkataan YPJ HOLDINGS menggunakan straw...




gold 1gm untk semua staf...bestnye...



bile pakai komputer buruk...
gambar pun dh jadik lintang pukang...
time ni hubby dapat cabutan bertuah...
hadiah utama tu...
alhamdulilah rezki kami...5gm gold bar...
ada sesapa nak beli....hahaha...
leh beli rantai...



ni game pertama utk orang dewasa...
berpasangan laki bini...nama laki aku naik...
aduhi, dh laki naik, haruslah binik kene naik gak...
ada 4 pasangan semuanye...
game sifir 7 sebut auw...
dn yg bestnye berapa kali percubaan...
mula je game, akulah orang pertama 
yg keluar dulu...hahaha...
last2 laki aku dapat gak tempat ke-2...
dapat lah baucer jusco...

dj mardevan sngt best ok...
x boring...game diselang seli ngan  karaoke...
x kering gusi ayik gelakje...
lps tu semua staf serta keluarga kene terlibat....



i love u laling...
bnyk u bawak emas dari sabah...


majlis abis dalam kul 11 mlm...
balik tido...sok dh nak balik...
japje rasa...mcm x puas ke sabah...






No comments: