SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

ProMeNade HoTeL


6.30ptg dah gelap yer kenkawan, kl x silap dah azan maghrib...
aku dh x sabar nak naik ke bilik...kaki dh sakit no...


 x bestnye dapat katil mcm ni...nasib baik suhu x mcn kat kundasang...
kl x sanggup aku rapatkan katil tu...


 selesalah wat kami ber2...
kl yg tambh bed tu agak kesianlah..sempit...

 dptlah rehat2kan diri,  dkt kul 8 baru trn dinner...
cantik sungguh dewan makan...
tp x sempt nak snap santapan malam tu...
dh lapo sangt...


 hubby ku yg macho..
lps makan je...
trus buat perancangan nak ke pasar malam filipin....
takut nnti x sempat nk menilik...
orang pempuan tau2 jelah kan...
kl memilih...dekat je ngan hotel...
so jalan kakijelah kite beramai2...



berpeluh gak ketiak...tp x pe best cuci mata....
kat snije aku abis RM150...
yg family lagi satu RM400 abis belanja...
mak ai mcm nak berniaga je...
tp serius, kl x kawal nafsu ni, mmg smua aku nak beli...






1 comment:

ALoNa CintamaniszLite said...

wah...jenjalan ke kk ye...