SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Setelah berjimba di Pulau....

Assalammualaikum...x abis2 n3 vacation ke sabah ni..x pelah bt kenang kenangan di ari tuakan...zaman akan datang nenek pun dh moden...leh main game ngan cucu...sambil2 tu leh suh cucu baca blog nenek...hahaha...anak pun lom ado...dh brangan nk jadik nenek...apa eh cucu nak panggil nenek...nenek erin, wan erin, atok erin...moden syiok nama nenek...hahaha...eh dh melalut lak...

kite smbung cite berikutnye, lps solatje, lom sempat nak gi cuci2 mata hujan pun trun...alahi...berlari2 diorang cari tempat teduh...nasib baik aku berteduh kat surau...sbelah surau kedai, ada jual aiskrim...so hubby beli sebatang aiskrim...cam seronk lak mkn ais krim hujan2 ni kan...tgj jam dah dekat kul 2...camna ni...fkran dah risau, camna nak balik ni, kl hujabn berterusan...

kul 2 ptg agen dh panggil suh gi jeti...redah jelah hujan2 tu...naik bot hujan dah renyai, nasib baik lah laut x bergelora...oklah... xlah takut....smpat jeti KK, elok je panas....b4 tu dah rancang ngan member hubby, nak jenjalan kat pasar filipina, takut esk x sempat...aku mmg suka kl bab cuci mata dan penghabiskan duit...so kitorang gerak 3.30ptg, keluar pintu hotel hujan panas renyai2...ambik keptusan naik teksi...RM10...oklh tu...



landing dulu...
tgh tunggu kawan hubby call...



sampai pasar filipin..melilau bijik mata tgk mutiara...
serius aku x pandai pilih...
asal cantik dimata aku...aku beli je...
lps tu bile tgk orang lain beli...
myibuk kata x nmpak pun patern ni...hehehe...




aku beli untuk member2 opis...
ikut nafsu aku, ofkoslah ni bukan pilihan aku..
hehehe...sbb pkir hutang piutang yg tertinggal....
lbh afdal kite settle yg wajib... 



sampai pasar kering..wow bnyk nye ikan bilis...
i like...beli 1 1/2 kilo ikan bilis...
beli gak untk mak dan MIL...

perasan x aku x tukar baju...
kali ni aku gi bercuti baju semua abis pakai...
ni gara2 x de baju lagilah...
x pe, aku wangije...hehehe...




teringan nak makan seafod kat sini...sekali baru nak bukak...
keciwa...x pelah ada rezeki lagi...pasti aku dtg ke sini....



so mengubat ati yg keciwa...kite minum jelah...
abc special...



nilah hasilnye...lps tu rasa menyesal, asal aku x leh lbh yer..
ngam2 ok...tu pun ada yg x dpt...sori kenkawan...
utk adik bradik pun aku x beli bnyk...

kawan2 opis sibuk nak kirim...
knp x ckp b4 aku fligt ke sana...
tp jgn ckpje...kirm sekali...
hehehe...






No comments: