SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Sukan Tadika.....

Wah sungguh malas aku nak buat minit....
tp rajin lak untuk menaip entry ni...ha3
ko org tau metingnye awal bulan 7...
ni dah bulan 8...sah2 bos aku nak buat meeting minggu depan...
habislah aku kena kerahkan segala ingatan aku...
aku tulis aku x faham...mmg bengong erin ni...
jadik sambil buat entry sambil buat minit...
mana tau dapat hidayah ingatan kembali pulih....
tulah balasan buat keje last minute....
dah nak terberak baru nak gali lubang...ha3...
ok lo..tutup citer ni....

Hari Sabtu hari tu ada sukan Tadika tempat aku keje,...
SUKAN TADIKA HIKMAH YPJ.... ni juga salah satu bisnes
Kumpulan Pendidikan YPJ...
Jadik aku diminta oleh kak ina untuk jadik urusetia
yang x berapa nak setialah....tugas aku cuma jaga hadiah
dan tangkap gambar kanak2 riang ni....

pada masa yang sama gak aku tolong kak Hasnah berniaga...
tu yang ada entry balik umah tu...masak makanan sejuk beku...
kul 9.00 pg apa yang kita niagakan sold out....
wah mmg hebat seh...x sangka....
jadik...time tgh2 tu aku x dapatlah tangkap gambar
budak2 ni bertanding....banyak gambar aku snap masa penutup je..
jadiklah daripada x de kan....


Organizer sibuk mengarahkan anak buah...


ala comelnye


ni tadika francais...Bandar Baru Kangkar Pulai



Tadika saujana.....maskot lebah...comel sngt....


kak Ina sibuk menguruskan cikgu2

sempat lagi tau...

hadiah tempat pertama hinggalah
saguhati....

perbarisan terbaik dan juara keseluruhan
Tadika Ledang


perasmian penutup...
apa nama tu yer...suka budak2 melompat2....

Ketua Pegawai Eksekutif...
last berkhidmat....untuk Sukan Tadika

No comments: